Jasper Circle

Материал из Dota 2 Вики
Jasper Circle
Ассоциируется с
Герои:Dark Willow minimap icon.png Dark Willow
Meepo minimap icon.png Meepo
Riki minimap icon.png Riki
Персонажи:Lorlin Lasan

Jasper Circle - это организация специализирующаяся на незаконной деятельности. Они выполняют свои ужасные поступки с профессиональной этикой. [1]

Lorlin Lasan и Riki, вероятно являются членами организации, так же оба являются убийцами. [2][3] Dark Willow minimap icon.png Dark Willow когда-то обучалась у Lorlin Lasan, но так и не вступила в организацию. [4]

Meepo minimap icon.png Meepo как-то связан с Jasper Circle, и имеет перед ними неоплаченный долг. Из-за этого Lorlin Lasan охотится за ним. [5]

Примечания[править]

  1. Реплика Dark Willow: ▶️ The Jasper Circle always wanted to have it both ways. Naughty deeds mixed with professional ethics. It was never going to be for me.
  2. Реплика Dark Willow: ▶️ You work with the Jasper Circle, right?
  3. Реплика Pangolier: ▶️ This fate is better than what Lorlin Lasan had in store for you…
  4. Реплика Dark Willow: ▶️ It probably wasn't the wisest idea to turn down the Jasper Circle, but I'm no one's errand girl.
  5. Реплика Dark Willow: ▶️ Listen Meepo, I'm not saying the Jasper Circle wants to kill you, I'm just saying that they're losing faith you're going to pay them back.